dimarts, 9 de febrer del 2010

APRENENT DE DETECTIU

En aquesta secció trobareu enigmes que quinzenalment haureu de resoldre.
El primer que endevini la resposta rebrà automàticament 10 punts. El nin o la nina que obtengui més punts, guanyarà el CARNET DE DETECTIU.
Així que ànims i a pensar un poc!!

Anem pel tercer enigma!


Dos pares i dos fills van al cinema.  Compren tres entrades  i passen sense problemes. 
com pot ser això ?


Ànim!   No és tan difícil com pareix!


El termini de solucions serà el divendres 15 de març, fins a les 9:00 del matí.

22 comentaris:

  1. perque hi ha un nin petit que no paga
    antonia

    ResponElimina
  2. perque hi ha un nin petit que no paga
    antonia

    ResponElimina
  3. Jo crec que hi ha un nin petit i no paga
    Joan

    ResponElimina
  4. Jo crec que un fill no a pagat
    Toni

    ResponElimina
  5. perque hi ha un pedri, un pare i un fill
    carlota

    ResponElimina
  6. perdo m'he equivocat perque hi ha un pred, un pare i un nin que es el fill del pare
    antonia

    ResponElimina
  7. per que hi ha un nin patit que nopaga.Elisa

    ResponElimina
  8. JO CREC QUE HI HA UN PREDI UN PARE I UN FILL

    ResponElimina
  9. JO CREC QUE HI HA UN PREDI UN PARE I UN FILL

    NURIA ARBONA MIQUEL

    ResponElimina
  10. Jo crec que hi ha 3 persones. Un padrí, un pare i un fill.
    Aina Munar Sagrera.

    ResponElimina
  11. Jo crec que hi ha 3 persones.Un predri,un pare i un nen.Es adir hi ha un predri,un nen i el pare es el fill del predri,i el fill del pedri es el pare del nen.

    Nuria Munar Sagrera

    ResponElimina
  12. Perdo me aquivocat jo crec que hi ha un pare, dos fill i un pedri
    Toni

    ResponElimina
  13. ANRESERBAT ES PUESTO
    ALEJANDRO

    ResponElimina
  14. perque hi ha un nin que no paga pep.

    ResponElimina
  15. Perdo ho e pensat millor dumes hi ha un fill

    ResponElimina
  16. perdo me equivocat crec que hi ha un pare un fill i un predi.
    joan

    ResponElimina
  17. Crec que hi ha un pradí, un pare i un fill.
    El pradí es el pare del pare del fill.
    Lida.

    ResponElimina
  18. jo crec que hi ha un nin petit i el nin petit no paga
    soc na Nayeli

    ResponElimina
  19. PERQUE ES UN NIN PATIT I ELS NINS PATIT NO PAGAN PER ANAR ANAS ZINEMA I ES GRATIS PER ES NIN PATIT

    ResponElimina
  20. Perque es un pedri,un pare i un fill.Perqueel fill es el fill del pare i el pare es el fill del padri.
    Sandra Gutierrez Arcas

    ResponElimina
  21. crec que el nin petit li surt l'entrada gratis.
    laura j

    ResponElimina